Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

δύο σε ένα

Σήμερα δύο πολύ αγαπημένα μου κορίτσια,η Σπυριδούλα απο τα Χειροποίητα Κοσμήματα  και η Αναστασία  απο το Δελφινάκι μας, κορίτσια δημιουργικά, ευγενικά και χαρούμενα, μου έδωσαν απο ένα δωράκι. Τις ευχαριστώ και τις δύο πάρα πολύ και τώρα πρέπει να εκπληρώσω το ένα μέρος της υποχρέωσης που έχω, να γράψω επτά πράγματα για μένα.
1. Εχω περάσει προ πολλού τα πρώτα ήντα. Κορίτσια αν κρατάτε μυστικά να σας πω ακριβώς πόσο είμαι.
2. Ειμαι συνταξιούχος και πολύ το χαίρομαι.
3. Μου αρέσει πολύ η θάλασσα το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα, να ξέρετε αρχίζω τα μπάνια πάντα την Πρωτομαγιά και σταματώ τον Σεπτέμβρη.
4. Μου αρέσει το διάβασμα, τα τάξίδια, το bloging, η μαγειρική (με τη ζαχαροπλαστική δεν τα πάω καλά), μου αρέσει να έχω κόσμο σπίτι, χορεύω παραδοσιακά αλλά και Latin.
5. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια, μένω στην εξοχή κοντά στη θάλασσα με τον άντρα μου και τα σκυλιά μας.
6. Ανησυχώ για την πατρίδα μας, για τα νέα παιδιά  που σπουδάζουν, μορφώνονται και είναι άνεργα, ΄στεναχωριέμαι για τις απολύσεις που ακούω καθημερινά να συμβαίνουν σε γνωστούς και φίλους.
7. Θυμώνω με την αδικία, το ψέμα, την κουτοπονηριά, την αγένεια και με τους δήθεν

το βραβείο απο την Αναστασία
το βραβείο απο την Σπυριδούλα

                                          
είναι ίδια σαν δίδυμα παιδάκια, και τα αγαπώ και τα δύο πολύ, γιατί προέρχονται απο φίλες αγαπημένες.
εγώ με τη σειρά μου τα δωρίζω σε όλες  τις φίλες που γνώρισα απο εδώ και είναι πολλές και ξεχωριστές.

28 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι Μαρία μου τα δωράκια σου!!! Χρόνια Πολλά και του χρόνου!!!

    Τι βλέπω? ότι σύντομα αρχίζεις τα μπάνια?? άντε με το κάλο! Εγω θα επιστρέψω στα μέσα Μαΐου όταν σχεδόν θα ετοιμάζεστε για εξοχές. Ο καιρός είναι υπέροχος, μπαινοβγαίνω στο νερό για να δροσιστώ, σήμερα είχε πολύ υγρασία!!
    Να είσαι καλά, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περνάς καλά κορίτσι μου, είδα τον παράδεισο που περνάς τις διακοπές σου και ευχαριστήθηκε το μάτι μου ομορφιά.
      σε φιλώ και καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Latin ;;;;ω ω ω ω ω !!!!!!!!!!!παω να βρω το μαγιο μου!και εγω Πρωτομαγια ξεκιναω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα αν δεν χάσω 2,4,7,10 κιλά, με βλέπω να πηγαίνω στη θάλασσα με μπούργκα. Αν δείς τσουνάμι εγώ θα έχω πέσει στη θάλασσα.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικα τα βραβειάκια σου, να τα χαίρεσαι!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινάκι μου ευχαριστώ, τα καλά κορίτσια, υποστηρίζουν τα τιμημένα γηρατιά.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Μαράκι οι εξομολογήσεις έχουν ένα όριο,γιατί μετά θ αναγκάσεις και τις υπόλοιπες σ αποκαλυψεις...άστο λοιπόν να αιωρείται ασαφώς!!!χαχαχαχα
    Οι απαντήσεις σου μου έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσω κάτι που υποψιαζόμουν για την συντοπίτισα μου, και ΧΑΙΡΟΜΑΙ γι αυτό!
    Τελικά κουβαλάς πολύ Ιόνιο στο αίμα σου!!!(εγω πάντως στα Ιόνια τέκνα θα σε βάλω υπο παρακολούθηση)
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρόσεχε φιλενάδα, και το δικό μου μάτι επάνω σου θα είναι. Η δική μας τρέλα ωρέ είναι η ωραιότερη.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. καλημερα Κυρία Μαρία...
    σεβασμος στους μεγαλυτερους δεν ειναι ετσι που λενε; ειμαι μικροτερη γι αυτο :)

    ευχαριστω πολλα για τα καλα σου λοουθκια που γραφεις για μενα... αλλα οχι εν ειμαι καθολου τουτο που περιγραφεις , μαλλον το αντιθετο ενα ελαλουσα εγω...
    η σπυριδουλα μας ειναι πολυ γλυκια παντα με ενα καλο λογο
    ιτνα ομορφα που ενουν ετσι τζιαι τα θκυο τα βραβεια διπλα διπλα ουχου μου τα ...

    τι ωραια να ζεις εξοχη....καθαρος αερας ολο υγεια και πιο ρομαντικα στην εξοχη

    υγ-α ειδες α; γραφω κυπριακα οπως μου ζητησες (ειπες σ αρεσουν τα κυριακα) αν χρειαστεις μεταφραση μου λες :)
    μολις αναρτησα αυτο
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/04/18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν θες και γω να σε λέω κυρία Αναστασία, λέγε με εσυ κυρία Μαρία. Ενθουσιάστηκα, γιατί τα καταλαβαίνω όλα όσα έγραψες.
    συνέχισε
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειμαι η αναστασια οχι κυρια
      έχω στη κατηγορία ΚΥΠΡΟΣ κυπριακές λέξεις με την ελληνική ερμηνεία

      Διαγραφή
    2. κυρία είσαι έτσι και αλλιώς.

      Διαγραφή
  7. Στην εξοχή, πού περίπου; Θαυμάζω όσους κατάφεραν και ξέφυγαν από τη μέγγενη της πόλης, με το που τελειώσουν και οι δικές μου υποχρεώσεις, μη με είδατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευα μένω ΄λίγο έξω απο τη Θεσσαλονίκη.
      αργήσαμε λίγο αλλά καταφέραμε να φύγουμε απο τη πόλη.
      αν μπορούσαμε θα πηγαίναμε ακόμα πιο μακριά.
      Οποιος μπορεί να φύγει απο τα αστικά κέντρα, μην καθυστερεί.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Τα χάρηκες τα δωράκια σου και με το δίκιο σου.
    Τα αξίζεις!

    Λοιπόν Μαρία δεν φαντάζεσαι σε πόσα συμπίπτουμε από αυτά που έγραψες!...Αν εξαιρέσεις τα μπάνια, που είμαι κρυοκάτσουλο και αργώ να βουτήξω, τα υπόλοιπα τα πετύχαμε! :)

    Καλό βράδυ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ Ζαμπία μου, κρυοκάτσουλο, πολύ μαρέσει η λέξη.
    χαίρομαι που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα και κουβαλάμε ίδια μυαλά, μήπως παίζεις και μπιρίμπα???
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Latin φιλενάδα!!!!! μου αρέσει!!!
    Καλησπέρα ευτυχισμένη συνταξιούχα...που ζεις κοντά στην θάλασσα...και χορεύεις latin....ΖΗΛΕΥΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, ξέρεις τι ψυχοθεραπεία είναι ο χορός? και γυμναστική παράλληλα.
      εγώ ξεκίνησα με παραδοσιακούς χορούς και ακολούθησαν τα λάτιν.
      χορεύετε, χορεύετε, παπούτσια μη λυπάστε.
      καλό ξημέρωμα
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. αρε σοκακτσου για σενα ειναι η ζωη(χιχιχ)
    τελεια ολα μαρεσουν, μα πανω απολα μαρεσει που ρουφας τη ζωη..σου ευχομαι να μην αφησεις ουτε σταγονα γλυκεια μου μαρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θώμη μου, όταν ήμουνα νεότερη, σαν και σας ένα πράγμα, ήμουνα χωμένη σ΄ένα μαγκανοπήγαδο, που δεν με έβλεπε, ο ήλιος, ούτε τον έβλεπα. Τώρα ο κουβάς ανέβηκε λίγο και κρατιέμαι με τα νύχια να μην ξαναπέσω μέσα.
    προσπαθήστε να ανεβάσετε λίγο τον κουβά σας. Δεν χρειάζονται πολλά μόνο το κέφι και η διάθεση.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα μέσα απο τις απαντήσεις σου!Τι υπέροχο να ζεις στην εξοχή!!! Είναι το ονειρό μου!!!Εύχομαι πάντα να ζείς όμορφα και να είσαι καλά!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχομαι όλα τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν Σπυριδούλα μου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου, όμορφες απαντήσεις διάβασα! Για τα μπάνια, το χορό , είμαι .."μέσα"! Ελπίζω να σε γνωρίσω και από κοντά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα χαρώ Πέπη μου, όταν έρθω στην Αθήνα ή όταν ανέβεις εσύ στη Θεσσαλονίκη θα πιούμε καφεδάκι σίγουρα.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη Μαρία απλά να σε ενημερώσω ότι μόλις έγινα η πρώτη σου follower στο Bloglovin'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολγα μου, με έπιασες αδιάβαστη, δεν ήξερα τι είναι το bloglovin, τώρα έμαθα.
      ευχαριστώ και σε φιλώ
      πάω να γίνω και γω follower δική σου.

      Διαγραφή
  17. Αχ Μαρία μου σε πολλά θα συμφωνήσουμε!!!
    Εύχομαι να πάρεις πολλά και όμορφα βραβειάκια ακόμη!
    Σε φιλώ κι εύχομαι καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι, ευχαριστώ για τις ευχές,
      και καλό Σαββατοκύριακο
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή