Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

σας χαιρέτησα, σας αγκάλιασα

Σας χαιρέτισα, σας αγκάλιασα μου είπατε καλό δρόμο και τώρα τσουπ ξανά μανά εδώ να γράφω και να παίζω παιχνιδάκια. Τι να κάνω όμως έχω και εγώ μεγάλη γυναίκα και τις αδυναμίες μου. Οπως ξέρετε αγαπώ  τα σκυλιά, όχι τόσο τα γατιά, αλλά λατρέυω τους πιγκουίνους. Και το Πιγκουινάκι , μου ζήτησε να μάθει περισσότερα για μένα και εγώ ένεκα ευαίσθητη στα δίκαια αιτήματα των πτηνών υποχώρησα.


Το παιχνίδι ζητάει να δηλώσω 4 πράγματα απο το παρελθόν που θα άλλαζα και 4 απο το μέλλον που θα ήθελα να μου συμβούν.
Ιδου λοιπόν το παρελθόν
1. Να μην είχα κόμπλεξ που ήμουνα πολύ αδύνατη και όποτε φύσαγε δεν έβγαινα απο το σπίτι μη με πάρει και με σηκώσει ο άνεμος. Οσα παίρνει ο άνεμος ένα πράγμα δηλαδή.
2. Να μην άφηνα να αυξάνονται τα κιλά μου με γεωμετρική πρόοδο και τώρα  να φοβάται ο άνεμος μην τον πάρω μαζί μου.
3.Να είχα παντρευτεί εκείνο το πλούσιο αρχοντόπουλο/τσελιγκόπουλο που με ήθελε αλλά εγώ το έφτυσα γιατι πολύ αγάπησα έναν πτωχό πλην τίμιο μηχανολόγο τον οποίο παντρέυτηκα με παπα και κουμπάρο και τώρα βάζουμε στοιχήματα πόσο θα μας κόψουνε απο τη σύνταξη τον επόμενο μήνα.
4.Να μην φοβόμουνα τις πολύωρες πτήσεις με  το αεροπλάνο, με αποτέλεσμα να χάσω ταξίδια σε μέρη μακρινά και εξωτικά και να αναγκάζομαι να παρακολουθώ τον Πιγκουίνο στα ταξίδια του.
Να και το μέλλον
1. Να είμαστε καλά, γιατί ο Θεός να βάλει το χέρι του αν αρρωστήσουμε.
2. Να τακιμιάζω με τα εγγόνια μου και να φρικάρει ο γιός μου.
3. Να χάσω εκείνα τα κιλά που λέγαμε........
4. Να ταξιδέψω  σε όσα μέρη δεν έχω καταφέρει να πάω εντός Ελλάδας. Για έκτός Ελλάδας δεν είμαι και πολύ ζεστή.

Τώρα να το κάνω προώθηση το παιχνίδι???
Ας το κάνω. Για να σκεφτώ για ποιόν θέλω να μάθω περισσότερα.........

1.στο αρνάκι άσπρο και παχύ
2.στη  Grouta
3.στη Μαίρη
4.στη Ρία

σας ξαναχαιρετώ, σας ξαναφιλώ, και σύντομα πάλι μαζί.




 

49 σχόλια:

  1. Ήρθαααααααα!!!
    Αν κατάλαβα καλά, να πάρω το πιγκουινάκι και να απαντήσω στις ίδιες ερωτήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ'αρέσει,Μαρία μου,που τακιμιάζεις με τα εγγόνια σου!!Τώρα κατάλαβα,από που ξέρεις τόσο καλά τη νεανική αργκό.Η καλύτερη δασκάλα έγινες!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν κατάλαβες. Θα τακιμιάζω στο μελλον, ακόμα δεν ήρθαν τα εγγόνια,ερχονται όμως οπου νάναι, γιαυτό φρόντισα να μάθω την γλώσσα τους.

      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  3. Καλημέραααα...Έγώ πάντως ένα έχω να πω...Αν είχες παντρευτεί το αρχοντόπουλο/τσελιγκόπουλο δεν θα είχες αυτόν το γιό και αυτά τα εγγόνια να τακιμιάζετε...χαχα!!Οπότε καλά έκανες τελικά και διάλεξες τον φτωχό πλην τίμιο μηχανολόγο..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που το ξέρεις καλέ???? μπορεί να είχα και κόρη
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  4. Μια χαρα το ειδα το παρελθον.Ησουν αδυνατουλα οποτε ειχες περιθωριο να παρεις κιλα.Παντρευτηκες αυτον που αγαπουσες. Με τον αλλον θα ειχες φτασει στην συνταξη μαζι του για να το συζητατε;Και που τα φοβασαι τα μακρινα ταξιδια τι εγινε;Μηπως θα περισευει απο την συνταξη ή τους μισθους για να παμε;Και για τα εγγονια θα παρω το μερος του γιου γιατι ετσι με συμφερει.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα με το μέρος των γιών είναι όλες οι μανάδες Μαράκι μου, ποιός λέει το αντίθετο.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου ολόγλυκια, γιατί διαδίδεις πως είσαι χοντρή, αφού είσαι μια κούκλα! Απαπα αυτοεικόνα λάθος εντελώς! Και αυτό δεν το λέω από συμπάθεια το βλέπω με τα μάτια μου!
    Με το καλό Μαρία μου όλα! Να γεμίσει η αγκαλιά σου παιδιά κι εγγόνια την επόμενη εβδομάδα κι όλη σου η ζωή να ροδοπεταλοχρωματιστεί! Πολύ, πολύ όμως σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιωργίτσα μου, που με προμοτάρεις για κούκλα.
      καλό βράδυ φιλενάδα εεεεεεε

      Διαγραφή
  6. Αν είχες πάρει το αρχοντόπουλο/τσελιγκόπουλο θα ήσουν ακόμα κατσικωμένη στο χωριό του...ενώ ο πτωχός πλην τίμιος μηχανολόγος σου έδωσε και μια δεύτερη ευκαιρία να ζήσεις σε ένα ωραίο μέρος......και σε αφήνει και πας και τα ταξιδάκια σου....και μπλογκάρεις ασυστόλως....ενώ το αρχοντόπουλο όλα αυτά θα τα έβλεπε πολύ "ύποπτα"
    Στην Κρήτη λένε ..."όποιος δεν κάθεται καλά και πιο καλά γυρεύει...ο διάολος του κώλου του κουκιά του μαγειρεύει". Μείνε ως έχει....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε Ελενίτσα τα τσελιγκόπουλα δεν τα βλέπεις σήμερα, όλα με Lotus και Ferrari είναι. Κάνε μια βόλτα στη Λάρισσα ντε.
      Οσο για τον αντρούλη μου, δεν θα τον άλλαζα ούτε για την περιουσία του Τσοχατζόπουλου. Τι με πέρασες για την κυρία Σταμάτη???????
      φιλιά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  7. Σου ευχομαι αυτα που ζητας απο το μελλον να σου δοθουν απλοχερα :)

    Παω να σου γραψω αυτα που ζητας να μαθεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα να μην πάρεις τον τσέλιγκα!!!θα είχες το φρεσκο γαλατάκι σου ,το κρεατάκι σου ,τα τυράκια σου...θα βοηθούσες και μας με κανένα αβγουλάκι...τώρα τι θα τρώμε;σίδερα;
    αυτό το 2 του μέλλοντος πολύ μου τη δίνει και μένα με τις γιαγιάδες χαχαχαχα
    θα χαιρετηθούμε τελικά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο τσέλιγκας τι δουλειά έχει με τα αυγά???? Δεν είπα τίποτα για πτηνοτρόφο χαχα
      Σε λίγο θα μάθουμε να τρώμε και σίδερα, ή καλύτερα να μην τρώμε τίποτα όπως ο γάιδαρος του Καραγκιόζη που μόλις έμαθε να μην τρώει ψοφησε.
      ΄φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση! Εντέλει για ο,τι κι αν τυχόν μετανιώνουμε, πάντα υπάρχει το σήμερα! Και είναι στο χέρι μας να το ζήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε! Πολλά, πολλά φιλιά! Και ένα γιομάτο χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ καθημερινά πτηνό μου.
      και μια αγκαλιά απο μένα

      Διαγραφή
  10. Μαράκι ,όλα καλά σού εύχομαι!Μέ τό καλό νά μάς ξανάρθης!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μα φυσικά και θα παίξω!
    σε ευχαριστώ πολύ. το έβλεπα το παιχνιδάκι να πετά πέρα δώθε και εμένα δε μου ερχόταν κατακούτελα!!!

    χίλια ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην σε κτύπησε πολύ. Γιατί μιά το πόδι, μια το κεφάλι δεν λέει φιλενάδα.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το παιχνιδάκι Μαρία μου, αστα βρε τα κιλά μην ασχολείσαι μαζί τους και όλα θα στρώσουν! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ τώρα τι να πείς, που με ξεσηκώνεις με τις συνταγές σου??
      και μετά άσε τον άγιο να αγιάσει.
      φιλιά

      Διαγραφή
  13. Και εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση. Είμαι πολύ συγκινημένη, είναι το πρώτο μου παιγνίδι στη μπλοκόσφαιρα. Τρέχω να απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα εδώ είσαι τι κάθεσαι??
      καλή αρχή φιλενάδα μου
      φιλιά

      Διαγραφή
  14. Εσύ καλέ όλο φεύγεις και όλο εδώ σε βρίσκουμε και.....χαιρόμαστε βεβαίως,βεβαίως καθότι βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε.....μάτι στην ζωή σου.
    χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νά έχετε υγεία πάνω απ'όλα !
    Με το καλό να σε 'ξαναδιαβάσουμε' !!!
    (στην ηλικία μας τα κιλά δεν φεύγουν με τίποτα....προσπαθώ κι εγώ η καημένη!)
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε παιδί μου σαν να άκουγα τον εαυτό μου, μόνο που εγώ δεν έχω εγγονάκια και τελευταία γίναμε κι εμείς με τον άντρα μου φτωχοί πλην τίμιοι.....
    Θα σε παρακολουθώ συχνά να δω τι άλλα κοινά μπορεί να έχουμε.
    Κάνε κι εσύ μια βόλτα στο www.texnistories.blogspot.com να παίξεις και το παιχνίδι μας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φεύγεις;καλά και πρόλαβα να χαιρετίσω!!!!!
    κάτι για γεννητούρια πήρε το μάτι μου; E τότε το ταξίδι μοναδικό...όπως μοναδικό και το μωρό που περιμένετε...με το καλο Μαρία μου πάρε και τις ευχές μας μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου...και καλύτερα να μετράς πόση σύνταξη θα σου κόψουν με κάποιον που αγαπάς, παρά να έχεις το πλούσιο αρχοντόπουλο/τσελιγκόπουλο και να μετράς τις ώρες που έρχεται σπίτι..δεν είναι όλες οι γυναίκες Βίκες να παρακάμπτουν την αγάπη για το χρήμα..χαχα!!
    Με το καλό τα γεννητούρια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όλες οι απαντήσεις σου,ανήκουν σε έναν φυσιολογικότατο άνθρωπο.Νομίζεις εμείς δεν έχουμε κόμπλεξ????????????/με τα κιλά???Με τις ρυτίδες??? Ε???????????? -)))))

    καλή αναμηονή με το μωράκια(δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο στη ζωή)
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστινάκι
    Μαριάννα
    Φλώρα
    Ελενα G
    Μαρία
    Κρίστα
    σας ευχαριστώ πολύ για όλα τα καλά σας λόγια, δεν απαντώ χωριστά γιατί δεν προλαβαίνω κορίτσιααααααααα
    Σήμερα τα ξημερώματα ήρθαν στον κόσμο τα αγγελούδια μας, δύο πανέμορφα αγοράκια, σαν δυο σταγόνες νερό. Και η ευτυχισμένη γιαγιά είναι απο το πρωί στα τηλέφωνα και στο Skype για να βλέπει τα μωρά. Οπως έχω γράψει φεύγω για τα σφίξω στην αγγαλιά μου.Οταν γυρίσω θα σας πω λεπτομέριες.
    φιλιά πολλά φίλες μου
    και οποιες έχετε εγγόνια, παιδάκια να τα χαίρεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μια ζωή άκουγα"Εφη φάε.. μάσα..κατάπινε...και τώρα !!! κιλό ..κιλό συσσωρεύονται σαν τον θησαυρό Του Σκρούτζ....Να είναι πάντα ευτυχισμένα και να ζήσουν σε ενα κόσμο καλύτερο ....Γιαγιά!!! να τα χαίρεσαι και μαζί τους να κλέβεις στιγμές ευτυχίας, χαράς, και ανεμελιάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αααααα..... να σας ζήσουν τα μωρούλια.... Να είναι γερά, καλότυχα κι' ευτυχισμένα! Έχω κι' εγώ τρία. Να είσαι σίγουρη πως θα τακιμιάσεις μαζί τους.... τέτοια γιαγιά!!!
    Φιλάκια και σε σένα και στα ποπάκια τους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωωωωωω..να σας ζήσουν!!!!!!
    Να είναι πάντα γερά και τυχερά...να τα χαίρεσαι γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τα χαίρεσαι τα εγγόνια,πάντα ευτυχισμένοι να είστε!!!!!
    Αυτό που μαζί με τα χρόνια βάζουμε και κιλά δεν μπορώ να το καταλάβω ούτε κι εγώ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βρε αυτός ο μηχανολόγος είναι το παν


    πολύ ωραίες απαντήσεις τις απήλαυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα εγκόνια θα απολαμβάνουν γιαγιά να τους μιλάει στην αργκώ.
    Φιλιά λοιπόν και θέλουμε λεπτομέρειες λ για τη συννενόησή σας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχεις βραβείο... Αν θέλεις θα χαρώ να περάσεις να το πάρεις... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χωρίς καμπύλες η γυναίκα, παιδί μου, δεν λέει, γι' αυτό να τις χαίρεσαι και να τις καμαρώνεις! :))
    Καλύτερα που δεν πήρες το τσελιγκόπουλο, τα λεφτά χαλούν τον χαρακτήρα.
    Καλά να' σαι, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, και τα ταξίδια αν είναι να' ρθουν, θα' ρθουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. " Να μην άφηνα να αυξάνονται τα κιλά μου με γεωμετρική πρόοδο και τώρα να φοβάται ο άνεμος μην τον πάρω μαζί μου."
    Γέλασα τόσο πολύ... Μ΄άκουσε η γειτονιά όμως!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σοκακτσουυυυυυυ ακομα δεν σε χωρισε ο φτωχος πλην τιμιος μηχανολογος?ακου εκει μετανιωσες που δεν παντρευτηκες τον τσελιγγα!
    ευχομαι να κανεις οσα ταξιδια θελεις κι αν φοβασαι τα αεροπλανα και τα ταξιδια του μυαλου καλα ειναι κι αυτα!φιλια και καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά, μ αρέσει ο τρόπος που τα γράφεις όλα αυτά !!
    Χαχαχαχα !!
    Αν είχες δεχτεί το τσελιγκόπουλο θα χες τώρα τυρί και γάλα δωρεάν , μπριζολάκια και κοψίδια , αλλά αν σ έβαζε να πήζεις το τυρί και να φροντίζεις τα γίδια?
    Μηχανολόγος πτωχός και ξερό ψωμί !!
    Να σαι καλά , να μας χαρίζεις τις γεμάτες χιούμορ δηλώσεις σου !!
    Καλό μήνα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σοκακτσού μου ήρθα λίγο καθυστερημένα και δεν σε βρήκα αφού πήρες τα σοκάκια!!!Ας είναι όμως εγώ ούτως ή άλλως ήρθα να σου ευχηθώ να περνάς καλά και να έχεις μια πολύ όμορφη και γεμάτη εβδομάδα!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή